Most, hogy úgy tűnik, saját forrásból kell megoldani, 125 millióért elbontják az épületeket, és még 80 milliót szánnak a talajcserére. A fő kérdés, hogy mibe önti a pénzt az önkormányzat: a vállalkozói szférába vagy a közösségi hasznosításba?
A régi szennyvíztelepről 2014-ben azt ígérték, hogy rekultiválják és közösségi célra hasznosítják. 2019-ben már azt, hogy vállalkozói parkot csinálnak belőle. De nem öt év, hanem öt nap alatt változott minden az ellenkezőjére – és áldoznának be egy pótolhatatlanul jó helyen fekvő területet.
Lehet-e Budakeszin a kerékpározás reális alternatívája az autózásnak és a buszozásnak? Nem lehet! Avagy mit jelent a paradigmaváltás egy agglomerációs kisváros közlekedésében. Kóródi Péter írása
December 2-án, hétfőn 19 órára a budakeszi művházba várunk mindenkit, aki javítani szeretne a közlekedési helyzeten. Egy 25 éve Telki irányából ingázó szempontjából így fest az, ami Budakeszin történik. Eördögh Márton írása
Az erőviszonyok nem változtak, a harmadik ciklusát kezdheti a FIDESZ‑KDNP polgármestere. Ennyi hivatali idő alatt már körvonalazódhat egy politikai életmű, itt a lehetőség, hogy ne csak helytartóként emlékezzenek majd rá.
A Budakeszi Dugóhúzó szervezésében 6:30-tól 8:30-ig félpályás útlezárást tartanak Farkashegyi Repülőtér előtt, a főút Budaörsről Budakeszire vezető sávjában. A helybéliek húsz éve várnak a megoldásra, és nem akarnak további tíz évet rostokolni a reggeli dugókban, mire történik valami. (A demonstráció háttere szabad felhasználású mindenki számára, akit érdekel és hírt ad róla.)
Célegyenesbe ért a kampány. Ha valaki még mindig nem tudná, hogy egyáltalán kire voksolhatna, adunk egy kis segítséget. És egy kis ízelítőt, hogy mitől olyan izgalmas a politika ebben a bő másfél hónapban, amelynek a végéhez közelítünk.
Budakeszi Dugóhúzó néven indult új civil kezdeményezés, amely a település közlekedési anomáliái közt szeretne rendet vágni. Kezdve a reggelente a főváros felé kialakuló dugóval, hogy a gyökerénél ragadják meg a legfőbb problémát.
A forgalmas áruház megnyitása rengeteg autót vonz, és ezzel felborítja a környék eddigi közlekedését. Az önkormányzatnak pedig nincs koncepciója, hogyan lehetne ezt megelőzni – akár itt, akár máshol Budakeszin. Javaslat egy Akácfa utcai lakótól. Ibránszki Tibor írása
Jobbnál jobb ötletekkel segíthetjük Budakeszi közlekedését, de ha nem korlátozzuk az M1/M7 felől érkező utánpótlást, akkor újra és újra meg fog telni autóval. És minden más, tíz- meg százmilliós fejlesztés pár hónap alatt értéktelenné válik. Tóth Gábor írása