Nem a függetlenség napja – maradt a stabil kormánypárti városvezetés Budakeszin

Doleschall Tamás | 2019.11.06. 10:00

Az erőviszonyok nem változtak, a harmadik ciklusát kezdheti a FIDESZ‑KDNP polgármestere. Ennyi hivatali idő alatt már körvonalazódhat egy politikai életmű, itt a lehetőség, hogy ne csak helytartóként emlékezzenek majd rá. 

Reggeli zsilipet a Budaörsi útra! – avagy miért hőzöngenek Budakeszin?

Budakeszi Blog | 2019.10.16. 00:00

A Budakeszi Dugóhúzó szervezésében 6:30-tól 8:30-ig félpályás útlezárást tartanak Farkashegyi Repülőtér előtt, a főút Budaörsről Budakeszire vezető sávjában. A helybéliek húsz éve várnak a megoldásra, és nem akarnak további tíz évet rostokolni a reggeli dugókban, mire történik valami. (A demonstráció háttere szabad felhasználású mindenki számára, akit érdekel és hírt ad róla.) 

Mit ígér a hogyishívják? – jelöltek és programok, stiklik és taktikák az önkormányzati választáson

Doleschall Tamás | 2019.10.08. 06:00

Célegyenesbe ért a kampány. Ha valaki még mindig nem tudná, hogy egyáltalán kire voksolhatna, adunk egy kis segítséget. És egy kis ízelítőt, hogy mitől olyan izgalmas a politika ebben a bő másfél hónapban, amelynek a végéhez közelítünk. 

A forgalmi csúcsokkal van a legnagyobb baj, azokat kell „levágni” a hömpölygő autóáradatról

Doleschall Tamás | 2019.09.30. 16:00

Budakeszi Dugóhúzó néven indult új civil kezdeményezés, amely a település közlekedési anomáliái közt szeretne rendet vágni. Kezdve a reggelente a főváros felé kialakuló dugóval, hogy a gyökerénél ragadják meg a legfőbb problémát. 

A Lidl beruházás árnyoldala – avagy szürküljön vagy zöldüljön Budakeszi?

Budakeszi Blog | 2019.09.12. 08:00

A forgalmas áruház megnyitása rengeteg autót vonz, és ezzel felborítja a környék eddigi közlekedését. Az önkormányzatnak pedig nincs koncepciója, hogyan lehetne ezt megelőzni – akár itt, akár máshol Budakeszin. Javaslat egy Akácfa utcai lakótól. Ibránszki Tibor írása 

Üljünk át tömegközlekedésre! Kell a hely az áthaladó autós forgalomnak...?

Budakeszi Blog | 2019.09.05. 08:00

Jobbnál jobb ötletekkel segíthetjük Budakeszi közlekedését, de ha nem korlátozzuk az M1/M7 felől érkező utánpótlást, akkor újra és újra meg fog telni autóval. És minden más, tíz- meg százmilliós fejlesztés pár hónap alatt értéktelenné válik. Tóth Gábor írása 

Autópályán tekerhetünk a Farkashegyi Repülőtérre

Budakeszi Blog | 2019.08.29. 07:00

Bicikliút épül Budakesziről kifelé, egészen a repülőtérig, 211 millió forintból. De mi kerül ezen a kerékpárúton ennyibe??? Kóródi Péter írása 

Nyakunkon a kampány, használjuk ki egy kis józan politizálásra – és közben figyeljünk egymásra

Doleschall Tamás | 2019.08.22. 08:00

Avagy hogyan vészeljük át a következő, szűk két hónapot? Mentális felkészülés, ellazulás, filozófia – elsősorban mezei választópolgároknak, de nemcsak nekik. 

Egyre nagyobb erők jelennek meg az Álomvölgy körül, és egyre jobban toporognak a városházán – egy hatalmasságnak kell állnia a háttérben

Doleschall Tamás | 2019.08.12. 06:00

A parlamenti képviselő jogszerűnek tartja a farmházak építését. A megyei kormányhivatal engedélyezi a telekalakítást a változtatási tilalom alatt, és nem vizsgálja a kerítés emelését. A természetvédelmi kezelő nem kifogásolja a védett terület fizikai leválasztását. Ez nem a magántulajdonosok saját kis projektje, hanem valaki másé, aki a kormányzat minden szintjét meg tudja mozgatni. 

A Fő utcai és Budaörsi úti jelzőlámpák védik a buszok útvonalát a budakeszi autósoktól, de nem védik az M1/M7 felől érkezők tömegétől

Doleschall Tamás | 2019.08.01. 12:00

Cserélik a legrégebbi lámpákat, de ez nem segít az átmenő forgalom kezelésében. Akik Budaörs vagy Páty felől igyekeznek a fővárosba, amint behajtanak a településre, előnyt élveznek a budakesziekkel szemben.